De grote dag - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Pim Isaacs - WaarBenJij.nu De grote dag - Reisverslag uit Mijdrecht, Nederland van Pim Isaacs - WaarBenJij.nu

De grote dag

Blijf op de hoogte en volg Pim

04 November 2013 | Nederland, Mijdrecht

Hallo allemaal,

De grote dag komt nu wel heel dichtbij. Morgen om 13:20 vertrekt het vliegtuig en gaat mijn grote droom uitkomen!

Ik zal jullie de komende maanden op de hoogte houden van (bijna) al mijn ervaringen :)

X


  • 04 November 2013 - 18:47

    Christine:

    Hé Pim,

    Eindelijk is het dan zover! Ik wens je enorm veel mooie ervaringen toe, maak er een fantastische tijd van... We volgen je op afstand vanuit ons koude kikkerlandje. Veel liefs, Christine

  • 04 November 2013 - 20:51

    Henriet:

    Hoi Pim,

    Ik wens je een ontzettend leuke tijd toe, ga enorm genieten en ik hoop dat je een fantastische paar maanden zal hebben!!!

    Goede reis voor morgen!
    Liefs,
    Henriet

  • 04 November 2013 - 22:30

    Carel Nieber:

    Hoi Pim,

    Over ruwweg een dag zit je aan het andere eind van de wereld. Daar droog en warm, hier verzuipen we in de herfstregens.
    Ik wens je 8 prachtige maanden.

    Groet,

    Carel Nieber

  • 05 November 2013 - 08:07

    Marian:

    Hoi Pim,

    Leuk om je op deze manier te kunen volgen.
    Hele goede reis en veel plezier.
    Groetjes uit Rijssen

  • 05 November 2013 - 20:08

    Oma:

    Hai Pim,

    Leuk om je stem vanmorgen nog even je stem te horen. Heel heel veel succes en plezier.

    Liefs Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Mijdrecht

Pim

Welkom op mijn profiel, Hier kun je alles volgen wat ik meemaak op mijn mooie reis.

Actief sinds 01 Nov. 2013
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 7072

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: